joi, 22 noiembrie 2012

Torturi festive pentru Craciun

Dragi clienti!
 
Am rugamintea ca toti cei care doresc torturi festive, sa ma anunte din timp (2-3 saptamani inainte), deoarece vin sarbatorile si nu vreau sa ma aglomerez. Am pus un album special pentru sarbatori de unde va puteti inspira. Sunt foarte multe creatii deosebite, realizate cu multa pasiune de diferiti artisti celebrii din lumea dulciurilor. Mi-as dori sa pot realiza si eu din aceste creatii.
Voi face o serie de 10 torturi! Asadar, grabiti-va sa comandati, deja au inceput comenzile pentru sarbatori.

Am deja 4 comenzi inregistrate si nu as dori sa refuz pe cineva care ma anunta prea tarziu .
Torturile se ridica personal pe data de 24.12.2012, incepand cu ora 9.30, pana la ora 20.00, pe masura ce vor fi gata (in functie de nr. de comanda).
 
 







 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu: