sâmbătă, 1 octombrie 2011

Tort Harry Potter

Am facut acest tort pentru o domnisoara care astazi a implinit 9 ani si care este fan Harry Potter.La inceput mi s-a parut foarte greu de realizat si am avut foarte mari emotii mai ales ca trebuia sa aiba tenen,jucatori, tribune dar mai ales Golden Snitch.Acest tort a fost pentru mine o provocare.





Marcus Flint si echipa Slytherin sunt pe punctul de a castiga ! Unica sansa de a invinge pentru Gryffindor este ca Harry Potter sa puna mana pe Golden Snitch primul ! Invinge-i, zboara cu avant prin cele trei portite de pe stalpuri, langa turn .







Tort amandina





Tortul a cantarit 12 kg.

                              La multi ani Monica !                          

12 comentarii:

giovanna spunea...

oh wow! super tare!

sandrina.sanda spunea...

Foarte frumos ! Felicitari !
Ne-am sincronizat, eu eram in vizita la tine in timp ce tu erai la mine !

marinaemy spunea...

Sanda multumesc de vizita!

marinaemy spunea...

Geoavana multumesc!

AdinA's Cakes spunea...

Un super tort ai realizat,felicitari!

Dan si Ionela Dumitru spunea...

Super tortul . Felicitari.

Nico spunea...

Minunat tortul!Cred ca ai muncit foarte mult la el!

Bianca spunea...

Super reusit!!! 12 kg?? phuai...pare mare nu asa de greu:)
felicitari, ai reusit perfect sa redai jocul.

marinaemy spunea...

Va multumesc pentru apreciere,ma bucur ca va place!

DiaMar-bucataria galbena spunea...

Grozav tortul.Pupici!

Anonim spunea...

tare reusit.dumnezeu sa ti dea putere de munca in continuare si inspiratie.bravo.. mioara

marinaemy spunea...

Multumesc pentru cuvintele frumoase !