miercuri, 23 februarie 2011

Tort Laptop


Dupa torturi Barbie, torturi pentru adulti si altele pentru copii am decis sa fac si ceva mai complicat.
Si din moment ce Internetul a devenit cel mai bun prieten al multora si relatiile sunt mai stranse cu laptopul decat cu prietenii mi s-a cerut sa fac  un tort, ia ghiciti…in forma de laptop.

Tortul a fost facut in 2 zile timp in care m-am imprietenit cu allmighty Google si m-am chinuit sa il desenez, am invatat tastatura pe derost si am devenit primul producator de laptopuri…comestibile.
Crema de ciocolata cu menta, mousse-ul cu visine si glazura turcoaz au asigurat un trafic intens de date iar laptopul ( era Intel Core 2 deci…) performant a fost devorat de pofticiosi.
Asa ca va urez pofta buna la navigat sau mancat tort Laptop!

Niciun comentariu: