marți, 16 august 2011

Tort Icoana Fecioara Maria Plangand

Cu scuzele de rigoare pentru intarziere (nu am fost in bucuresti) vreau sa urez si eu tuturor celor care astazi isi sarbatoreste ziua de nume "La multi ani ,sanatate si indeplinirea tuturor dorintelor"!!!


Pentru ca si pe mama mea o cheama Maria  vreau sa ii urez si aici "La multi ani cu sanatate"!
Mama a petrecut ziua de Sf.Maria la manastire  Nicula unde a stat o noapte si o zi si la intoarcere i-am facut o surpriza cu un tort pentru tot autocarul cu care a fost in pelerinaj,tortul a cantarit 7 kg .
Asa a aratat acest tort surpriza;





Pentru ca se spune ca la manastirea Nicula   icoana  Fecioarei  Maria a plans timp de 26 de zile in anul 1699
am ales  sa fac o icoana cu Fecioara Maria plangand.Avand in vedere ca timpul pe care l-am avut la dispozitia a fost foarte scurt nu am putut sa reproduc exact icoana care se afla in acea manastire ci o alta imagine a Fecioarei plangand.




 Tort  amandina foarte insiropat .

Niciun comentariu: