sâmbătă, 21 mai 2011

Tort Camasa Politie




Astazi am avut placerea sa fac un tort pentru un domn politist  cu ocazia  Sfintilor Constantin si Elena




Am incercat sa fac acest tort cat se poate de real insa nu am stiut decat ca este politist si atat  de aceea lipsesc gradele,dar am facut emblema politie romane care se afla pe uniforma .



Blat dobos italian ,ganache de ciocolata cu lapte,mousse de visine si jeleu de visine,acoperit cu pasta de zahar






Mama domnuli politist  a vrut sa ii ofer chiar eu acest tort cand au venit sa il ridice ,a fost o adevarata surpriza  s-a vazut pe fata sarbatoritului,asta m-a facut sa ma simt foarte multumita de ce am realizat si in acelasi timp  multumita de reactia sarbatoritului -"Ooaaauuuuu"!


Fetita mea a vrut neaparat sa faca poza cu  acest tort



LA MULTI ANI !!!

Vreau sa urez
                   la multi ani tuturor ce poarta numele Sfintilor Constantin si Elena

Niciun comentariu: