joi, 24 martie 2011

Tort de biscuiti


Am mai facut un tortulet rapid si foarte bun pentru o prietena care a fost anuntata in ultimul moment  ca urmeaza sa primeaca musafiri.

Nu am imagini dar am sa pun reteta.

Ingrediente;

-800 g biscuiti
-400 g lapte
-300 g frisca lichida
-2-3 cioco cu lapte
-2 linguri cacao
-3 linguri zahar
-2 linguri lichior de cioco
-50 g unt
-70 g nuca
-rom
Se pun pe toate la foc pana se omogenizeaza bine ciocolata si apoi torn peste biscuiti sfaramati,pun in forma dorita si dau la rece cat mai mult(eu am lasat doar 40 minute de data asta)Pentru ca am pus cioco si frisca dupa ce sta la rece se formeaza ca o crema printre biscuiti,e foarte bun ,eu asa fac tortul de biscuiti.
Pentru ornat avem nevoiede;
-100 g nuca pentru ornat
-2 cioco cu lapte pentru ornat
-50 g frisca lichida
Se rupe ciocolata in bucati mici intr-o craticiaora,se pune frisca lichida si se lasa pana se topesc toate bucatile de ciocolata,se amesteca bine si se toarna peste tort uniform fara sa  o intindem cu lingura sau altceva ,se lasa sa

Niciun comentariu: